Svar om Magic Brush!

KommentarTid
... om Freja ridpass + Magic brush:
hihi.. lite fel där. 
Den gula är till kroppen,FELL betyder päls typ
den blå är till benen, BEIN betyder ben
den röda är till hovarna, HUF betyder hovar
om du känner på dom noga så är den gula lite mjukare, därimot brukar jag inte använda den blå till benen för den är för hård.
inget dummt menat :D
Japp, jag vet vad de betyder och jag vet många som frågat i affären och de har sagt att de var likadana (men de kanske har fel, jag vet inte ^^). Att det mest var för att sälja. Men det kanske är som du säger! Om inte annat så är alla ganska lika varandra så jag tycker inte det spelar någon roll, hehe. Jag tycker visserligen att de blir mjukare när man använt de ett tag! Min gula till exempel, den jag använder nu, har blivit mjukare ju mer jag använder den.
Förstår dig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0