Freja ridpass + Magic brush

Idag fick Freja sig en soft uteritt! Blev lite ändringar så jag fick ta Freja idag. Hon var DUNDERfin. Jobbade massor med formen både i skritt och trav, hon hade ett luftigt steg och flöt på bra. Nöjd med ponnyn! Mamma gick med tillsammans med Ozzie :) Silver fick vila då han gått grymma pass de senaste tre dagarna, tyckte han förtjänade det!
-
Fick förresten ett paket med Magic Brush av mamma på lovet och borstarna är helt outstanding, haha! Övergrymma och älskar de verkligen. Dock är ju alla likadana (förutom färg då) så jag använder en i taget och när den är 'sönderanvänd' börjar jag på nästa ;D Tar bort fläckar - och lera framförrallt - superbra!
Använder just nu den gula vilket ni kanske ser, de andra är nästintill oanvända hittills. Super!

Kommentarer
Postat av: ...

hihi.. lite fel där.

Den gula är till kroppen,FELL betyder päls typ

den blå är till benen, BEIN betyder ben

den röda är till hovarna, HUF betyder hovar

om du känner på dom noga så är den gula lite mjukare, därimot brukar jag inte använda den blå till benen för den är för hård.

inget dummt menat :D

2011-11-12 @ 18:43:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0