Sov gott Niklas

Idag kl 09.00 somnade Niklas in och lever bland alla andra fina änglar där uppe.
1988 - 19/11 2011 - för evigt i våra hjärtan.
-
Jag älskar dig fortfarande, och det vet du. Saknar alla tiden vi hade tillsammans och är glad över att du lärde mig våga så mycket, du lärde mig massor. Ville aldrig rida någon annan än dig! Du är speciell och vi var menade till varandra. Jag saknar dig jättemycket, sov gott min fina vän. <3
Snart ska du få sitta på min vägg också, det lovar jag.
-
(Bilder fotade av Olivia, som Niklas fick den bästa sista tiden hos. Tänker på er, Olivia!)

Kommentarer
Postat av: Olivia Gustavsson

Finaste lilla Niklas <3



Världens bästa söta lilla ponny!



Älskar dessutom din header Ida, skitsnygg! :D <3

2011-11-19 @ 10:39:04
URL: http://oliiviiagustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0