Motivationen är välkommen tillbaka!

Min motivation har kommit tillbaka nu. VILL ut till stallet, VILL träna Silver, VILL komma framåt. Vilket jag inte "ville" för 2 veckor sedan. Eller jo, jag vet att jag vill men jag har inte orkat ta mig tiden att kämpa mot det. Vet inte varför men motivationen försvinner och kommer tillbaka titt som tätt. Nu är den här igen och jag hoppas att den stannar ett tag. Alltid såhär på sena hösten/vintern.
-
Just nu är jag så sjukt sugen på att tävla, träna och köpa en till häst, alltså HÄST inte ponny. Man bara ookkeeeejj, förra vecka ville jag lägga mig ner och dö i stället för att fixa stallet typ. Som sagt, det går upp och ner. Men nu känns allt bättre då jag har tillgång till en paddock precis när JAG vill och inte bara på helgerna då jag har tid över. Får rida där hur mycket jag vill, hur ofta jag vill och JAG är den enda som rider i den. Känns som värsta friheten att ha tillgång till paddock, allt blir sååå mycket lättare! Och jag och Silver kommer kunna utvecklas mer.
-
Kommer dröja ett tag innan jag ska behöva rida i hagen. Blä, hatar det!
Nu ska jag sova. Skola i några timmar i morgon sen hoppträning, tagga!

Kommentarer
Postat av: Emma

Vart ligger paddocken? :)

2011-11-30 @ 13:01:36
URL: http://emmadays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0