Måste komma ur balans för att hitta tillbaka igen

Det händer ingenitng. Jag kan inte koncentrera mig på det jag måste göra, just för att jag är raslös. Låter helt omvänt, men jag har nog kommit på att det är så. Jag har inget kortsiktigt mål att kämpa mot, inget att tänka på när jag behöver tänka.

Jag tror att jag måste komma ur balans för att hitta tillbaka på samma bana igen och fortsätta framåt. Någonting måste hända så jag har något att tänka på och något att kämpa emot för. Jag älskar att kämpa emot, nog det bästa som finns. Visa folk att jag kan och att jag vill, utan deras hjälp och att jag inte bryr mig om vad de säger. Det behöver inte hända någonting bra, det kan vara något dåligt också. Bara jag har någonting att kämpa för, komma igenom någonting och när jag väl är igenom förstå & bevisa att jag klarade det. För just nu har inte något sådant hänt på väldigt länge och det gör mig okoncentrerad på allt. Och jag är en sån där som måste ha massa tankar i huvudet för att fungera, för att komma någonstans.
-
Svårt att förklara, hoppas ni inte tror att är något psyko nu eller nåt, haha.
Skolavslutningen i somras. Saknar det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0