Lite julklappar!

Detta skulle jag gärna velat ha i julklapp. Har såå mycket som jag önskar mig, men framförallt pengar till GBG Horse Show, som jag redan börjat spara till! :) Annars är det väl detta här...

JW Metallic schabrak+huva (eller bara schabrak)
Norton boots (eller annat märke) i orange, royalblått, marinblått, brunt och vitt.
Lamicell Mirage schabrak i royalblå. Även Lamicell Sport schabraket i turkost eller limegrönt.
Och mycket annat till hästarna (mig, hehe). Bruna BR benskydd, Lillehammer Kingsland västen och färgade stigbyglar till exempel. Men i icke hästväg är det en Mischa Barton väska, pengar till GBG HS som sagt, inredningsprylar till mitt rum, smyckestillbehör och lite smått och gott :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0