Freja

Freja är vår första ponny som blev vår i mitten på april 2004. Vi köpte henne till min syster men jag har tagit över henne mer och mer det senaste året. Hon har legat lite på halvkant då jag fått Silver vilket gjort att hon inte fått den tid hon behöver. Nu har vi kommit igång igen och hon har fått en skötare några dagar i veckan. Hon trivs mest att traska runt i skogen och rida ut, och det är det hon ska få göra.
Jag har visserligen ett (orealistiskt) mål med henne och det är att någon gång åka på en dressyrCR. Hon kan bara lite grunder och tycker det är otroligt tråkigt att rida i paddock (och att hoppa), så det känns ouppnåerligt. Men det är mer en dröm som jag hoppas kan slå in om några årtionden, haha! ^^
Hon är född 2002 och är korsning mellan haflinger/islandshäst och hon har troligtvis någon nordsvensk eller liknande i sig också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0