Freja & Silvers ridpass idag

(Dålig uppdatering, har varit tvungen att ta tag lite i skolan nu när lovet är slut!)
Kom in från stallet precis. Allt blev färdigt superfort idag eftersom jag knappt hann svälja maten innan jag kastade på mig ridkläder, haha ^^ Red Silver i paddocken, skrittade fram på hårt underlag 20 min, galopp&travarbete 20 min, skrittade av på hårt underlag 20 min. Han skötte sig super som vanligt!
Freja fick sig en kort uteritt bara för att jag skulle känna lite på henne, red henne inte i söndags pga Idomin hade kolik (berättar mer om det senare). Hon skötte sig också bra och gick i stadig form i skritten efter ett tag. Dock var det iskallt och läskigt tyst i området där vi gick, så jag vände för att jag var rädd, haha.. :)
Men båda ponnysarna skötte sig galant, Idomin fick vila eftersom han gick en prommis igår och hade ett jobbigt dygn i söndags. Världens bästa <3
Fick bli en bild på Silver för ett tag sedan, minns fortfarande den känslan då - precis höst, galet PIGG ponny och en konstant fotande mamma ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0