Bilder från idag

Tänkte hoppa idag (gjorde inte det igår för det var megadimmigt!), men det var väldigt halt och lerigt så jag värmde bara upp med lite hinder/cavaletti/studs och så hoppade vi några gånger på ett 1m hinder. Sen var det mest markarbete bara! Han var jättefin, dock hade vi inte den där härliga känslan som vi brukar. Men han var finare i vänstervarvet (hans svåra varv) än annars! Låter honom hitta formen där helt själv, så att han slappnar av utan att jag sitter och trixar och det blir bara bättre och bättre ^^

Mitt i ett galoppsprång så steget ser helt muppat ut, haha.

Såhär låter jag honom gå i vänster - Ibland fungerar det toppen och ibland blir han ur balans för att jag inte ger honom stöd. Men jag tänker fortsätta såhär eftersom han hellre får hitta sig själv än att jag "säger åt honom" hur han ska gå och inte gå. Han var väldigt svårt i vänstervarvet men detta stärker honom jättemycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0