Avskyr torsdagar..

Idag har det varit FULLT upp. Skola från 8-16, kom hem 17 och då skulle jag äta lite och sen handla med mamma. Hem klockan 19 då jag skulle ut och rida, och kom på att jag har svenskaredovisning i morgon, opssiii! Håller på med den än, och det fanns verkligen ingen tid till Silver/Idomin/Freja. Frejas skötare tog visserligen henne idag, men Idomin och Silver fick stå. Tänkte gå ut och pyssla om dem och trickträna dem lite innan de ska sova. I morgon kommer S vara en bomb! I morgon ska även Freja ridas och jag tänkte ta ett dressyrpass på henne, öva på att flytta undan för skänkeln och sådär. Nöta lite på formen i trav också, kommer bli mysigt! Silver får nog uteritt. Idomin får jag se, lite longering kanske. Slutar ju 11.10 på fredagar så jag har gott om tid. ^^
-
Jag och Freja i februari 2010. Så liten jag var!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0