Åhhh....

Ligger hemma i soffan med dunderhuvudvärk och halvt migrän. Så himla otroligt trött på min klass att det finns inte! Varenda dag har man huvudvärk och var och varannan får jag migrän, för att mer än hälften i klassen beter sig som 5 åringar. Alltså vi går på gymnasiet, tror att VISSA har missat det, vi har liksom gått här i 3 månader nu, man börjar ju undra... Ursäkta mig - men de är så jävla omogna att jag skäms över dem. Det är såpass illa att våran rektor är påväg att kasta ut flertal ur skolan, alltså "sparka" dem. Härligt tycker jag visserligen, haha. Får väl se vad framtiden har att erbjuda, tror inte att deras är särskilt ljus dock ;D
Så just nu håller jag på att skriva på min önskelista inför julafton! Några saker till mig, mestadels till hästarna. Lägger upp den här sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0