Händer-ingenting-period, tills nu!

De senaste dagarna har jag känt mig helt deprimerad. Jag har varit såååå otaggad på att rida och vara i stallet över huvudtaget. Orkar inte med skolan och min helt efterblivna klass, orkar inte göra skolarbete, orkar inte städa, orkar inte laga någon mat - orkar bara lyssna på musik! (Lärt mig Cher Lloyds nya låtar, speciellt Grow Up, fett svår men äråå klart jag lärde mig den, haha!). Har bara varit i min Cher Lloyd-bubbla. Rätt bra där inne ändå alltså <3
-
Hur som helst, jag har varit helt nere och det finns ingenting att längta till, är så otroligt omotiverad om man kan säga så. Inte orkar med någonting, inte ens gjort något! Haft huvudvärk konstant osv, ja ni förstår nog. Igår tänkte jag lite på allt som Cher sagt, och ja, det hjälper mig en himla massa. "If you have a dream theres no one out there that can stop you from achieving it." "If I am trouble - I AM TROUBLE." "This is my life and I won't anyone let me out to be a joke" och massa annat fint. True words, har gått efter det hela veckan nu känner jag. Levt på det.
Men nästa vecka blir det ändringar, har en rolig sak inplanerad om exakt en vecka klockan 14.00. VI är på gång nu. 2012 blir vårat år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0