10 saker ni kanske inte visste..

... Jag älskar att vara udda, kan handla om vad som helst, framförallt kläder/stil. Jag älskar att ha helt crazy kläder och färgbomber på mig. Dock inträffar det inte så himla ofta, får nog ändra på det. Men hur som helst - Avskyr att passa in!
... Jag tror att min värld hade gått under om ketchup inte hade funnits - äter det till ALLLT.
... Utan musik är jag helt deppig och tråkig, musik får alltid upp mitt humör, lyssnar på musik 80 % av min dag och lär mig nya låtar efter att ha lyssnat på en låt max 2 gånger.
... Åt min första lussebulle för i år igår!
... Min första favorithäst var Niklas på Toleryd (där jag red tidigare), har känt honom sen jag var miniminimini och han lämnade jorden för alltid i lördags <3
... Jag älskar att öppna paket. Det har hänt att jag slått in typ en bok för att få slita av pappret bara för att det är så kul. Haha, så typiskt mig.
... Det värsta jag vet är när folk härmas och inte har en egen stil. Finns inget värre, det gör verkligen inte det. J-vla swagger jaggers alltså.
... Jag äter choklad i stort sätt varje dag, hehehe..
... Mitt favoritprogram är Adam Live - har själv inte fattat varför?!?!
... Jag gör mina egna smycken (halsband, armband etc.)
Silver i somras!

Kommentarer
Postat av: Olivia Gustavsson

sv. ja :)

2011-11-24 @ 19:07:53
URL: http://oliiviiagustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0