It's friday, friday!

Godkväll! Har inte sovit denna natten heller så jag somnade på soffan i någon timma förut. Lite piggare nu, men ändå trött. Jag har sån enorm hosta och kanske lunginflammation så jag får inte rida för mamma, speciellt inte när det är så kallt. Himla typiskt tycker jag då Silver vilade igår också, men inte mycket att göra åt saken. Longerar honom kanske lite sedan, tricktränar eller så. Idomin ska tricktränas eller aktiveras av något slag då han varit väldigt uppmärksamhetssökande och rastlös det senaste!
-
Fick i alla fall Ben&Jerry glass av mamma alldeles nyss så den ska jag äta lite på. Moster kommer hit snart också, vi ska äta middag och sånt gott. Skön fredag!
Jag och Idomin vintern 2009 tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0