December!

Låg update idag. Har hosta och bara sovit 6 timmar sammanlagt de två senaste dygnen. Är rätt trött om jag säger så! Kan inte sova, vet inte varför mer än hostan. Konstigt. Hoppas det blir bättre för jag har varken lust eller tid till att vara sjuk! Visserligen fredag och kort dag i morgon så jag drar mig till skolan ändå.

Nu är det dessutom december, totalt ÄLSKAR december och allt julstök. Såg precis på julkalendern också, den verkar urmysig. Även om jag avskyr snön (om man kopplar det med stallet och hästarna - halt överallt osv.), så längtar jag faktiskt lite efter den nu. Men bara om den håller sig hela december och sen försvinner. Då är jag nöjd! ;D Det blir ju så fina bilder i snön också, längtar efter att ha fina snöfotograferingar! :)
-
Lite bilder från förra året.
Älskar den sista bilden, när man ser den större i bättre kvalité är den superhärlig!

Kommentarer
Postat av: Olivia Gustavsson

söta silver!

2011-12-01 @ 21:10:05
URL: http://oliiviiagustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0